lördag 13 augusti 2011

Mmmmmm efterrätt.

Gårdagens efterrätt bestod av mjölkchoklad mousse med daim och marsmallows.


Dessa fina röda rosor fick jag av mina fästman i går ;).
Det roliga är att veckan innan hade jag fått en fin stor orkidé, vilket han hade glömt att han hade gett mig hihi. Tur att han är glömsk ibland. Blommor två gånger på 2 veckor, man börjar ju undra om han gjort nåt satyg?

Vad gör alla fina bloggläsare en solig dag som denna?  
Måste tacka för alla fina kommentarer ni skriver till mig, det är alltid lika kul att läsa...och spännande att se vilka som läser. 

2 kommentarer:

LyckligaPraliner ♥ sa...

Men fy också vilken orättvisa !! Jag vill också ha :)) Jag fick massor av tulpanbuketter av min sambo i vintras. Jag sa samma sak :))
Vilka underbart vackra kort du visade på förra inlägget! Det vackraste som finns och jag vill aldrig flytta :)
Ha en fortsatt superduper helg!
Ann-Louise

Linda sa...

Lyckos som fâr blommor iallafall...här köper man skälv..fâr blommer den 14 feb iallafall!!! men engâng om âret är lite snâlt tycker jag!!!! men men svârt att ändra invana rutiner...hi hi hi ...!!!
vâran helg har varit bra...sol,bad, grillat med vänner och en hel del vin....snälla barn som har spelat Mario Cart och en dag extra ledigt(igâr var de röd dag i Frankrike) ja och igârkväll visade de Desperate Houswives hela kvällen sâ jag satt uppe seeeeent....!!!!!!! nu förbereder vi Elsas 5ârs kalas till helgen...vill baka gott,men de blir nog inte sâ ....du skulle ha varit här och hjälpt mig!!! kom hit nu malin!! ta resväskan och alfons under armen...kalaset börjar kl 15 pâ lördag :) jiihuuuu....!!!!
kram kram