söndag 14 augusti 2011

Tassande fötter.

Finns det nåt bättre än att höra små söta tassande barnfötter?
Både min lilla älskling och stora älskling är uppe och byter lakan i vårt sovrum. För övrigt en sak Alfons älskar att hjälpa (stjälpa) till med.
Vårt sovrum ligger ovanför köket (för er som inte har varit här eller vet det). Därför hör jag alla hans små söta steg.

Pssss....nu kom de ner...med sura miner....det va inte kul när lakanbytet va slut tydligen..haha.

Dags för sängen för lillskrutt och tv soffan för vår del. Jag har gjort min beskärda del idag genom att städa hela huset. Storstäda tom köket..nu vill jag bara mysa ned mig i soffan med en god kopp te.

Förresten!! Nu när hösten kommer, finns det några goda tesmaken ni söta bloggläsare har att rekomendera?
Själv kör jag jämt på tråkiga säkra kort så som "Lady Gray" eller Citron & Ingefära.

Ha en skön söndag kväll!!

1 kommentar:

Linda sa...

Dricker inte sâ mycket Tee, men jag gillar äppel och kanel smak...