måndag 1 augusti 2011

Favvoaffär

Detta inhandlade jag när vi va nere i Gbg och Kungälv på semestern.
I vanliga fall brukar jag shoppa i deras web butik,  men nu passade jag på att kika in i riktiga affären. ojojoj kan jag säga. Vad mycket fina grejer!!
Skulle ha kunnat shoppa loss rejält om plånboken hade tillåtigt ;)
Detta skall användas i höst och på Alfons 2-årsdag.
Ska försöka mig på att baka Cake-Pops och någon cool grön tårta till Alfons födelsedag. Har ju lite tid att planera när det först sker på nyårsafton hihi.

Om någon av mina söta läsare har gjort Cake-pops nån gång tar jag gärna emot tips!!


2 kommentarer:

yckligaPraliner ♥ sa...

Jag har aldrig bakat dem men ätit har jag :) Tiden går fort och vips är det nyårsafton. Tänk att födas på nyårsafton. Kunde du inte knipit ihop lite så det 1/1 ist ;)) En kompis till mig när jag var liten fyllde år på julafton. Vi tyckte det var fuskigt för hon fick ju ännu mer paket haha. Jag tycker Alfons är ett underbart namn på en liten pojke :)
Ha det gott/ Ann-louise

Erika sa...

oooh jag som precis är på väg ner till gbg på semester, en litet tips kanske om var denna smarriga lilla butik kan befinna sig?
Vore kul att ta sig en liten titt, nog kan man få hem något till framtida bakning.
Tyvärr så har jag inte själv varken ätit eller gjort cake-pops men har tänkt ta mig tid att testa på så småningom :)

Ha det gott och vilken mysig blogg du har!

-erika-