onsdag 31 augusti 2011

Testpilot av godaste juicen.




Nu vill vi testa de nya juicerna från Rynkeby. De firar ett år i Sverige och lanserar nu 2 nya juicer med lite Twist. När jag läste om smakerna blev jag jättenyfiken.
Vad säga om: Äppeljuice med twist av hallon eller
Apelsinjuice med twist av mango. Mums! Mums!

Min nuvarande favorit är Apelsinjuice med twist av banan, eftersom ren apelsinjucie kan va lite "sträv" att dricka, så hjälper bananen till att göra det lite sötare och godare. Om ni inte har testat så gör det. Om ni nu gillar banan vill säga. Nu får vi väl se om den nya apelsinjuicen med twist av mango kan konkurera ut bananen för mig.
Många kan va lite skeptiska till nya juicemärken i Sverige, men denna är naturlig utan tillsatser. Samma företag har även God morgon, JO och Tropicana juicerna och Sagolika sopprna.  Inget konstigt alltså, och även billigare än Bravo, vilket är bra.

Nu håller vi tummarna att vi får bli testpiloter för dessa juicer.

Kolla in länkarna nedan för mer information eller om ni bara är nyfikna på hur de ser ut ;)


Rynkebyjuice med Twist

Video

1 kommentar:

Linda sa...

Jättefin blogg, du har nästan precis den stilen jag vill ha hemma :)