lördag 20 augusti 2011

Wokgratäng.


Idag blev det den mumsiga wokgratängen till middag. Inte världens vackraste sak att fotografera, men ack så god. Ris, köttfärs, wokgrönsaker och en sås av creme-fraice, grädde och paprika/chilisås. Kanske inte låter så gott, men där tar ni fel. Den är så god så man hamnar i matkoma, för man kan inte sluta äta. =D
Om någon vill ha det exakta receptet får ni säga till, så kan jag skriva upp det här på bloggen.

Ikväll blir det film med chirre, dirre och lärre ( läs: chips, dip och läsk). Ibland är jag tyvärr en stockholmare fortfarande, även fast jag helst inte vill det.

Här har det regnat HELA dagen, hur har ert väder varit?


1 kommentar:

Linda sa...

hej Malin,de lâter jätte gâtt!! jag vill prova att gÖra denna gratäng!!! sâ du fâr gärna ge mig receptet pâ den :)
kram kram