fredag 19 augusti 2011

Ett småsyskon på väg...

Ni läsare som gissade att jag är gravid hade väldigt rätt. Just nu är jag i v 15 och mår prima.
Eftersom vi inte har berättat för alla än, vissa vill man säga det till personligen och inte på telefon. Och dessa personer läser denna blogg, så har jag inte kunnat skriva om det innan. Nu kommer jag säkert skriva lite om det och berätta hur jag mår och så. Men mest kommer denna blogg handla om samma som förut. På andra bloggen blir det nog mer bebistjat och sånt om du blir nyfiken klicka in på:
Fotot är från förra graviditeten när jag va lika långt gången (ungefär). Denna gång har vi inte tagit några foton på magen än, får nog börja med det snart.
Även fast jag inte tycker om att bli fotad, står hellre bakom kameran. Denna gång kan det blir svårt om min mage ska komma med på fotot ;)

Ps. Kul att vi kommer få bebis ungefär samtidigt som Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel. Jag är verkligen så glad för deras skull och för vår oxo såklart. Ds

2 kommentarer:

LyckligaPraliner ♥ sa...

Myyyyyyyysigt med bebis :) Grattis!!!

Erika sa...

Ooohoho så mysigt med en bebis på gång!
Nästan så att jag blir sugen på en till fast än det bara gått två månader sen vår kära lilla Polly kom till oss...
Ett stort grattis till er!

Kram-
Erika