tisdag 16 augusti 2011

Favoritdofter.....

Dessa två parfymer är mina favvisar. Just nu håller jag på å snåla med den till vänster, för den håller på att ta slut. Innan dessa kom till Sverige letade jag länge efter nån parfym som doftar som sköljmedel/ nytvättad tvätt eller som när man stiger ut ur duschen. Blev överlycklig när jag hittade Fresh Laundry på Sephora i N.Y, köpte den direkt. Nu är det inte mycket kvar av den, och här i Sverige kostar de väldigt mycket (enligt mig iaf), så jag är för snål för att köpa ny. Den andra Shower fresh är det lite mer i, och den köpte jag på Tax free. Jag köper aldrig parfym på nåt annat ställe än tax free eller utomlands. För mig är det för dyrt att betala över 500kr för en parfym, vad tycker ni läsare?
Vad har ni för favoriter?


Ps. Förlåt för det dåliga fotot, det är taget med mobilen inne i badrummet utan blixt. Ds.

3 kommentarer:

Linda sa...

hej Malin, ska kolla vad din parfym kostar här dâ eftersom vi har sephora här i Frankrike, jag ÄLSKAR parfymer och har haft GIVENCHY Ange and Demon ett bra tag..har ocksâ Play frân GIVENCHY...annars gillar jag Dior väldigt väldigt mycket..en annan parfym som Lolo har köpt till mig 2 är AMOR AMOR frân CACHAREL....(han gillar nog den doften mer än mig)....här kostar nästan alla parfymer runt 500kr (eller under) om du inte ska ha en stor flaska...
kram

Anonym sa...

Hejsan!

E helt av samma åsikt! Har oxå Fresh laundry, doftar sååå rent :) Dessutom så köpte jag på sommaren Summer escape (rosa flaska :), helt ok oxå.

h. Johanna från H:fors

Martina sa...

Min favorit är från Stella Mcartney "in two", också svår att hitta i Sverige och dyr!