torsdag 1 september 2011

Ett skepp kommer lastat.

Jihoooooooooooooo idag skickades min nya kamera.
Gissa vad jag ska göra i helgen??
Leka med en ny leksak....kan ju säga att det va evigheter sen jag fick/köpte nåt liknande (dyrt) till mig själv.
Snart får ni alltså se lite nya foton och avgöra om de blir finare eller ej ;)

Annars hade jag inget annat att tillägga.
Har bara gjort hemmasysslor hela dagen, den tid jag hann när lillskrutt va på dagis vill säga.
Tvättat bilen ...ja pappa..tänka sig att jag hann med det idag ;P
Vad gör ni för "manliga" sysslor tjejer?? Eftersom det mest är tjejer som läser eller?
Kommentera gärna...pågär tydligen nån debatt om hur mycket vi kvinnor och män gör i hushållet ( såg nåt om det på tv imorse).
Fler "sysslor" jag har gjort idag:
  1. Lämnat skrutt på dagis.
  2. Åkt till jobbet en snabbis.
  3. Hämtat hund på Mats jobb.
  4. Hämtar skrutt på dagis.
  5. Tvättat bilen.
  6. Lagat lunch till oss båda.
  7. Tvättat en maskin tvätt + hängt den.
  8. Passat skrutt hela dagen ( han gör alldeles för mkt bus)
  9. Promenerat med hund= så den fick bajsa.
  10. Lagat middag ( kycklinggryta med ris + sallad)
  11. Vattnat blommorna.

Inga kommentarer: