torsdag 22 september 2011

Vaknade upp med ont i halsen idag, säkert bara för att jag sa nåt dumt för 2 dagar sedan.
Jag nämde att Alfons har varit förkyld länge nu men vi har inte blivit smittade...tji fick jag.
Man ska inte säga sånt..varför lär jag mig aldrig!??
Får väl dränka mig i te och kurera mig idag, vädret tillåter inte så mycket annat aif.

Kanske ska se fram emot morgondagen istället, då vi ska på ultraljud igen.
Hoppas barnmorksan ser allt bättre nu. Jag är i vecka 19 nu och då ska man kunne se mycket bättre.
Vi hoppas hon kan se om det blir en flicka eller pojke, eftersom vi vill veta det den här gången.
Nåt nytt vill man ju göra med nya bebisen. Med Alfons kollade vi inte. Även fast det absolut inte spelar någon roll, bara det är friskt. Det som skulle vara skönast är om det är en tjej, för då behöver vi inte skaffa fler ;) hihihi. Jag vill ha en tjej nån gång. När man är galen i rosa och att pyssla, måste man ju ha en tjej att dela det med.


Foto på mig och stora älsklingen 2 månader innan Alfons tittade ut.

6 kommentarer:

LIVSGLITTER sa...

Fick den igår, och den är helt underbar! hur mycket söt och vackert som helst att baka. Och ja som du säger så är den mycket fin att ha framme ♥ Funderar på att skaffa något slags bokstod för alla böcker i köket, som det är nu har jag alla i en stor kockums balja!

LIVSGLITTER sa...

Ohh ska ni ha bebis, det har jag missat! GRATTIS! Så mysigt ♥

pricken sa...

spännande imorgon!! Vi alla tror ´jag väntar med spänning! och ja som vanligt ör jag ensam om att säga att det är en flicka hihi får se vem som vinner :)
hoppas du mår bättre snart! krama och pussa alfons från tant pricken :* och hälsa mats men han vill nog inte ha en puss från mig haha kramar

Linda sa...

ja jag har en känsla för att de är en liten miniMalin jag med...men kan ju ha fel...jag brukar ha rätt...men man vet ju inte,?????,,Lycka till imorgon och vi fâr hoppas att ni fâr veta denna gânge nu dâ eftersosm ni värkligen vill de, vet exakt hur de känns...vilken spänning oj oj oj ....nu väntar vi tills imorgon ....;))))
kram

Fiffiga Systrar sa...

Vad spännande för er! En liten på väg! Lycka till med allt och njut av tiden!

Kram Emelie och Elin

Anonym sa...

Åhh vilken mysig blogg :-) Här kikar jag gärna in fler gånger :-)

Kram//Anja

http://vitamoblerochbarnbus.bloggplatsen.se