onsdag 28 september 2011

Vackra höstdag.

Utsikt upp mot Sälenfjällen.

Västra-dalälven.

En mätsticka, som jag fortfarande inte vet hur jag ska tyda??

Märkliga svampar/lav/mossa?

Igår eftermiddag va vi ute lite innan middagen skulle fixas. Alfons ville ut och "leka" snickare. Medans han och Mats va vid vedboden gick jag runt och fotade lite på gården. 
Provade dock inte det andra ojektivet, ska göra det en annan solig dag och se hur bra man ser Lindvallen. Idag lyser solen med sin frånvaro, så det blir en inne dag med fullspäckat schema.
Jag ska nämligen hålla i barntimmarna i kyrkan idag. Vi ska pyssla och göra änglar till familjegudtjänsten på Söndag. Det är nämligen S:t Mikaelsdagen och då hedras alla änglar.
Jag ska iväg och handla fika och sen till församlingshemmet och plocka fram allt pyssel.
Ska bli riktigt skoj, hoppas bara det kommer lite barn och föräldrar.

ps.......shit..kom precis på att jag måste göra lite saker inför jobbet...tur att jag kom på det, annars kan det va försent...phu!....ds.

1 kommentar:

Martina sa...

Jätte fina bilder syster.
jag blir jätte sugen på en ny kamera jag med :)

Puss och kram