måndag 5 september 2011

Pyssel



Jag har länge gått och irriterat mig på våra fula tändsticksaskar. Det går åt en hel del här den mörka årstiden. Därför kände jag att jag behövde piffa till dem, och det med lite cupcakes såklart.
Nu kan man med fördel lämna dem framme, för nu är de så fina.
Det jobbiga med att börja pyssla, är att man har svårt att sluta. Nu vill jag hitta mer roliga saker att piffa till. Får se vad det blir next. Kanske ska göra några fina pennburkar eller liknande. Vill definitivt fixa till kontoret/gästrummet. Där kan man hitta på mycket skoj.

Vad har ni goa läsare gjort ikväll då?

Jag blir alltid lika glad av kommentarer...så ni vet ;)

3 kommentarer:

Carol sa...

Synd att vi inte bor närmre varandra. Vilka pysselkvällar vi kunde ha!!

Martina sa...

ååh vad fint!
Nu gav du mig en idé på vad jag kan träna på innan jag ger mig på pallen:)

Jag var och tränade igår, sen satt jag framför tvn och så sängen

Kram

Anonym sa...

Härligt med pysslande!
Monica