måndag 26 september 2011

3 vånings-trådkorg



Vet inte om jag har visat er min 3-vånings-trådkorg tidigare. Innan jag hittade denna hade jag letat länge, och budat på ett flertal på Tradera, men inte hittat /fått nån värd priset. Jag är en sån som tänker mycket på vad saker egentligen är värda när jag handlar. 
Varför kostar vissa saker vad de gör osv. Denna tyckte jag verkligen va värd det priset den kostade, iaf om man jämförde med andra jag tittat på.

Denna är från butiken GRANIT, och är inköpt i butiken i Sickla köpkvarter. Tror jag gav 279:- för den.
Eftersom vissa grönsaker och frukter inte skall förvaras i kylskåp och man vill ha dem lättillgängliga, är detta är smart ide. Vi har lite högt till tak än i vanliga hus och jag vill försöka "fylla" ut tomrummet det blir.
Detta är en grej jag hittat och kommit på att man kan ha. Har även funderat på lite vimplar,men vet inte exakt vart jag skall ha dem isf.

Inga kommentarer: