fredag 30 september 2011

Sol och rosor.


Dessa rosor har snart hållt i 2 veckor, helt sjukt bra. Iof kanske det har med att jag har snittat dem 2 gånger sen jag köpte dem och har blomnäringspulver i vattnet. Kan säga att det är STOR skillnad på blommor köpta på Konsum/Ica och se som man köper hos floristen. Det har jag lärt mig efter många misslyckade köp.

Idag visar temometern 28,3...puhh. Varmt både ute och inne. Iof så är det mätt i solen, men det är ändå för varmt tycker jag. Jag har kommit på att jag gillar kyla.  Hatar att svettas!

Nu har jag lite uppdrag att göra åt jobbet....ska finurliga ut recept till matkassar. Kul!!

Trelvig mysfredag!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Meen gud Föråt,.
Jag har ju glömt bort att Gratta Er till den nya lilla Tjejen.

Än en gång stort Grattis.

Kram från

Kerstin.

LyckligaPraliner sa...

Ja en del rosor klarar sig riktigt länge speciellt om man tar hand om dem så där bra :) Oj vad varmt ni hade. Och det är alldeles strax oktober. Trevlig helg!
Ann-Louise

Anonym sa...

Härligt med matkassar! Kan man få det till sälen? vilket företag då?
linnea