fredag 16 september 2011

Misslyckade men ack så goda.

Håll till godo!! Inte varje dag jag visar misslyckade bakverk, vem vill visa sånt?
Detta ska alltså vara Leilas Whoopies. De blev alldeles för stora inte för att det gör nåt för gomen, men för snyggheten så är de ett misslyckande.
Om jag får skylla på någon så kan jag säga att det är Leilas fel!
Hur små är hennes pingisbollar egentligen??!! I receptet stod det att man ska rulla bollar stora som pingisbollar ungefär. Malin gjorde som det stod och vips hade jag gigantiska kakor i ungen när de smälte ut på plåten.  Har Leila någonsin spelat Pingis??? hahahahah
Jaja..man lär av sin misstag.
Vilket betyder att Malin ska hålla sig till Cupcakes!!

3 kommentarer:

pricken sa...

nej malin du ska försöka igen och sen har du en testpanel här i sthlm;)

Anonym sa...

Ja men Malin, dom ser iallafall väldigt goda ut.

Kerstin

Martina sa...

Pricken, jag håller helt med dig! HIHI! Bättre panel får man ju leta efter!