tisdag 6 september 2011

Kli i fingrarna

Denna sida har gjort så det kliar i mina fingrar just nu: Popbakery
Helt underbara och coola Cake Pops.
Kan säga att det är tur att jag inte hade ett paket Philadelphiaost hemma, för vem hade vetat vad jag hade hittat på då.
Jag har ju redan bakat till fikabesöket som kommer hit idag. En mumsig hallon och blåbärspaj, med tillhörande vaniljsås.




   Cake Pops bakandet får bli till en annan dag. Men man kan ju fundera och fantisera om hur man ska göra när den dagen väl kommer. Eller hur? En sak vet jag iaf, och det är att på Alfons 2 års dag...ala´ Nyårsafton blir det Cake Pops på menyn ;).

3 kommentarer:

LIVSGLITTER sa...

Ja fy då! Det bara skar igenom mej! Stackars liten :(

Jag gillade Isabel innan, men efter gårdagens program sjönk hon väldigt långt ner i mina ögon!!

LIVSGLITTER sa...

Just det hon hade ju inte lagligt körkort..lite..fult sådär! Men samtidigt kan jag känna ibland när jag tittar på detta program att det kanske är lite..lite tillgjort ibland? haha ne jag vet inte vad man ska tro=)

Älskar maria, haha hon är ju för rolig den kvinnan! Så härlig och i sin egen lilla drömvärld ♥

Ohh då måste jag kika upp dom där burkarna, dom var ju så söta!

Ha en trevlig kväll

Liza sa...

Så gott med paj!

Ja du jag säger detsamma, letade lääänge efter ett fint diskställ när vi renoverat klart vårt kök!
Hittade detta på Åhlens o jag älskar det!

Trevlig kväll!

Kram Liza