fredag 23 september 2011

Lycklig!


   Vet inte om jag ens behöver säga nåt om Ultraljudet?!
 Här säger en bild mer än tysen ord.

Har så många tankar i huvudet just nu, men är för snurrig för att kunna skriva ned dem vettigt.  Har varit hängig sen igår kväll. Ont i halsen och nu ont i huvudet, fast inte på migränsidan. Har ont i vänster sida och det beror oftast på trötthet eller förkylning. Jag är min egen läkare hehe.

Trevlig helg kära bloggisar!

ps. imorgon blir det loppis i Transtrand. ds.

5 kommentarer:

LIVSGLITTER sa...

haha jaaa, guu så jag längtar! Älskar att få smyga igång med lite små förberedelser ♥

Psst.. va roligt men en liten tjej!!

LyckligaPraliner sa...

ROSA!! Hihi jag förstår. Underbart ;)

Sv: Jag har plockat bort massor ur skåpen. Det står ju bara där och används aldrig i stort sett. Det kommer att bli kul att få fylla på sakta men säkert med det jag önskar. Gillar Mumin muggarna också :)

Trevlig helg! Klappa magen från mig ;)

Linda sa...

Prinsessa :))))))

Liza sa...

Åh va kul med en liten tjej!
Grattis!

Trevlig kväll!

Kram Liza

pricken sa...

grattis! visste det hihi;) kramar