onsdag 7 september 2011

Leilas nya kokbok tävling.



På bloggen http://www.fiffigasystrar.blogspot.com/ kan du tävla om att vinna Leilas nya bok. Som ges ut den 3/10 i handeln.
Såklart är jag med, vem kan missa att vinna hennes nya bok lixom??!! Älskar tävlingar på olika bloggar, och försöker och försöker men vinner aldrig. Nu håller jag både tummar och stortår.

Annars är FiffigaSystrars blogg en jättemysig blogg där jag får massa inspiration. Kolla gärna in den även fast ni inte vill tävla för lite trevlig läsning ;).

3 kommentarer:

LIVSGLITTER sa...

Precis så är det här med, en hel del mamma kläder. Men det mesta har jag fått slänga, sådant som blir ganska nött då man har sina favvisar under graviditeterna!

Zyx funkade mycket bra! Gud så skönt för halsen. Tack åter igen för tipset!

Linda sa...

vill ha den boken!! hoppas att hon kommer ut med Franska receppten!!!! hennes Tv är ju sâ bra!!!
kram kram

Linda sa...

Jaa fy, helt hemskt. Men hon som skrev det dumma inlägget om aborten har ganska bra texter och åskter om mycket annat. Därför blev jag ännu mer chockad när jag läste det!
Bra tips, jag är också med i tävlingen nu, håller tummarna för oss båda ;)