fredag 2 september 2011

Köket innan.



Har inte gett er så mycket nya foton att vila ögonen på, av en anledning. Vi har haft elektrikern här i veckan och fixat belysningen i köket. Vill visa er den stora förändringen när jag har piffat klart och jag har fått nya kameran att ta foton med. Ni får alltså vänta några dagar till på nya fina köksfoton.
Ett gammalt foto på det gamla köket får ni som en fredagspresent att skratta till eller jämra er till, vad vet jag?

Vad händer i helgen för er läsare? Nån loppis? Auktion? Jag är sugen på loppisen i Rissätra Lima. Får se om det blir nån. Det har tydligen brunnit i den byn inatt. Pizzerian har brunnit och de fick hjälpa ut 2 personer med traktorskopa. Vad annars här på landet haha.



Trevlig mysfredag!
Vi ska iväg på middag hos Nettan och Tony, ska bli mysigt. De bor i ett supermysigt timmerhus.
Får se om jag kan ta liet foton.

Lämna gärna lite kommentarer..det gör mig alltid så glad!




1 kommentar:

Martina sa...

Hej syster, vad kul med nya kameran, nu vte jag vad jag mer kommer leka med än Alfons när jag kommer nästa gång ;)

Er lilla toa är så fin!
Kul att få jklart allt med elen..er bilder då tack.

ps jag köpt så jag ska piffa min pall nu :)

puss och kram