söndag 11 september 2011

Macaroons direkt från Grasse i France.


Dessa Macaroons fick jag av Bosse&Lena när de kom hem från att ha hälsat på Linda med familj i Grasse på franska riveiran. Linda är min svägerska alltså min sambos storasyster. För er som undrar ;)
Jag har alltså läsare lite här och var i världen, vilket är väldigt kul. Linda läser min blogg varje dag (tror ja) och hon är en flitig kommentator (säger man så om de som kommenterar mycket??)
Detta fina paket köpte de på ett lokalt bageri på vägen till flygplatsen i torsdags, så de måste snart ätas upp. Vilket inte kommer bli ett problem, för de är superdupergoda.
Tack sötaste Linda och Bosse som valde ut dessa.

pssst..Alfons har redan smaskat i sig 2 eftersom han såg dem när jag fotade dem......han är inet dum han.

Nu ska jag dricka en kopp tea och avnjuta en liten macaroon...eller 2...vi får väl se ;)

1 kommentar:

Linda sa...

Jaaa självklart läser jag din blogg varje dag!!!! Så man vet vad som händer ... :) jag borde också fixa blogg ;) Maccarons köpte vi på vårat favorit Bageri .. Brasserie är mer som en bar, där man kan äta något lätt. Vilken blev din favorit smak??? Eller färg ?? Vi älskar Maccarones och köper de ganska ofta :) kram kram