onsdag 14 september 2011

RackarTyg i Fors foton




Igår bar det iväg till inrednings & tygaffären i Malungsfors närmare bestämt rackartygifors.
Finns inte många bra butiker så här långt nordväst i Dalarna, så när man hittar en sådan som denna blir man glad ändå in i själen...iaf shoppingsjälen. Pratade lite med en av ägarinnorna och fick höra till min förvåning att det va rätt utplockat. Då undrar jag hur det ser ut när de har fullt *wow*!!
Jag och svärmor gick runt på de två våningarna i nästan en timme och tittade på allt. Lite hamnade med hem också såklart. Visar foton på det sen.
Om cirka en månad måste vi åka dit igen, då kommer de plocka fram vinter och julsakerna. De hade precis landat efter att ha kommit hem från Formex mässan. Ett besök på den skulle vara en dröm för mig, man måste ju ha nåt att drömma om eller?

På foto två av de tre ser ni en superfin framtagen timmervägg, jag hoppas verkligen att vi skall hitta en sådan i vårt vardagsrum när det blir tid till att riva väggarna där. Då vill jag köra på den vita shabby-chic stilen, med rustika naturmaterial och vita textilier.

Får se om vädret tillåter mig att fortsätta rensa ute i rabbaten där lökarna skall ned. Måste hinna med det innan det blir för kallt här uppe. Man vet aldrig när första snön faller. Vad tror ni kära läsare?

H//Malin

1 kommentar:

LIVSGLITTER sa...

Det är ju så mysigt med jul!♥ Tack för tipset, det ska jag verkligen prova!!!