onsdag 21 september 2011

3 år tillsammans.


Igår firade jag och Mats tre år tillsammans. Kan inte fatta vart tiden tar vägen. Dessa 3 rosor symboliserar våra år, de fick han av mig. Jag fick en bukett med knallrosa rosor av honom, så vi tänker lika han och jag. Det gör vi ofta, ringer varandra exakt samtidigt så det tutar upptaget. Eller tänker lika och ska precis säga det och så säger vi samma sak. Soulmates tror jag det kallas?
Får se när det blir giftemål, jag är inte den som vill ha nåt stort fancy bröllop därför blir det nog aldrig av.

Annars går livet på som vanligt, precis kommit hem efter att ha hämtat Alfons på dagis. Det första han säger när vi kommer hem är: "titti",... vilket betyder att han vill se på Pippi. Så nu är "pippi på de sju haven" på i bakgrunden och han leker med sitt traktorpussel. Vi ska snart äta lunch, gårdagens rester, vilket inte klingar illa idag eftersom vi åt tacopaj igår..mums!
Vid kl.14 är det barntimmarna i kyrkan, så då åker vi dit.

Vad ska ni göra idag då bloggisar??

Ps. Tack för alla gulliga och roliga kommentarer ni lämnar...blir alltid lika glad när man läser dem. Ds.

2 kommentarer:

Anna sa...

Grattis på tre års dagen! Men är det inte längre!? Där ligger jag och Niklas efter vad det gäller hus och barn haha! Vi har ändå vart ihop i 2,5 år:)

Linda sa...

Ååå vad fint med rosor, så underbart att få eller ge bort!!! Ja tiden går fortare än man tror, jag och Laurent firade 10 år i vintras ....jag älskar allt med bröllop, man ska alltid göra som man vill själv!! Behöver inte ha stort.. Vi hade ju litet... Eller ???Vinter bröllop eller varför inte på franska rivieran ??? ha ha ha nej ingen stress.. Den dagen kommer när ni är redo ;) Ja annars har vi fullt på onsdagar, förutom franska skolan , dansen, svenska skolan var vi på en kasting för en reklam film ;) jag och barnen hi hi hi ... skoj var se, få se de närmsta dagarna.... Filminspelning i Spanien !!!!